Home Cases TerraSana

Terrasana

TerraSana is een voorloper op het gebied van biologisch eten en haar producten liggen in honderden supermarkten in o.a. Nederland.

Stakeholders

Productmanagers Terrasana
Distributeurs (7 talen)
Consumenten
Doelen

Consumenten zelfstandig alle informatie laten vinden over producten

Distributeurs zelfstandig campagnemateriaal laten downloaden

Productinformatie nog maar op 1 plek bijwerken

Tijd vrijmaken voor groei in aantal verkooppunten en nieuwe landen

De transitie

Situatieschets

Voor
Na
  • Belangrijkste epics

    Front-end pagina’s

    Dit zijn de pagina’s die bezoekers te zien krijgen. Van de homepage tot de productpagina’s.

    uk-icon S
    /05
  • Belangrijkste epics

    Opbouw van product-single pagina’s

    Dynamische data inladen uit het PIM in combinatie met instellingen die in WordPress worden aangegeven

    uk-icon L
    /05
  • Belangrijkste epics

    Filters

    Hiermee kunnen gebruikers elke productlijn pagina filteren

    uk-icon L
    /05
  • Belangrijkste epics

    PIM-koppeling

    Koppeling en transformatie van het Product Informatie Management (PIM) systeem van TerraSana, zodat producten uit dat systeem op de website getoond kunnen worden.

    uk-icon L
    /05
  • Belangrijkste epics

    SEO

    De organische vindbaarheid moet op peil blijven en actief verbeterd worden, ondanks de verschillende bronnen waar de data uit komt.

    uk-icon M
    /05
Iemand spreken die de diepte in kan?
Neem contact op met Nick