Webbio Logo

Terrasana

TerraSana is een voorloper op het gebied van duurzaam geproduceerd en gezond eten. Haar producten liggen in honderden supermarkten in o.a. Nederland.

Stakeholders

Distributeurs (7 talen)

Consumenten

Productmanagers Terrasana

Doelen

  1. Consumenten zelfstandig alle informatie laten vinden over producten
  2. Distributeurs zelfstandig campagnemateriaal laten downloaden
  3. Productinformatie nog maar op 1 plek bijwerken
  4. Tijd vrijmaken voor groei in aantal verkooppunten en nieuwe landen

De transitie

Situatieschets

Voor

Na

Belangrijkste epics

01 / 05

Front-end pagina’s

Dit zijn de pagina’s die bezoekers te zien krijgen. Van de homepage tot de productpagina’s.

Epic formaat:

Opbouw van product-single pagina’s

Dynamische data inladen uit het PIM in combinatie met instellingen die in WordPress worden aangegeven

Epic formaat:

Filters

Hiermee kunnen gebruikers elke productlijn pagina filteren

Epic formaat:

SEO

De organische vindbaarheid moet op peil blijven en actief verbeterd worden, ondanks de verschillende bronnen waar de data uit komt.

Epic formaat:

PIM-koppeling

Koppeling en transformatie van het Product Informatie Management (PIM) systeem van TerraSana, zodat producten uit dat systeem op de website getoond kunnen worden.

Epic formaat:

Iemand spreken die de diepte in kan?

Neem contact op met Nick

024 820 02 31
info@webbio.nl

Stuur een mail

info@webbio.nl

Direct bellen

024 820 02 31