Home Cases Royal Cosun

Cosun

Al 120 jaar is Royal Cosun met merken als Aviko en Suiker Unie een belangrijke schakel in de Nederlandse voedselvoorziening.

Stakeholders

Medewerker Cosun
Medewerker Service Center
Doelen

Drempel flink verlagen voor contact met interne helpdesk

Aantal vragen en meldingen van collega’s omhoog

Verbeterde timing: meer vragen of rapporteren direct wanneer het relevant is

de transitie

Situatieschets

Voor
Na
  • Belangrijkste epics

    Mobile Development

    Door de applicatie als PWA te bouwen heeft hij de look en feel van een mobiele app.

    uk-icon M
    /04
  • Belangrijkste epics

    Ticket versturen

    De gebruikers van de app kunnen een ticket versturen naar het interne support systeem.

    uk-icon L
    /04
  • Belangrijkste epics

    Authenticatie

    Er wordt automatisch geverifieerd dat het ticket van een bevoegd persoon af komt die is ingelogd.

    uk-icon L
    /04
  • Belangrijkste epics

    Bedrijfsinformatie

    Naast de functionaliteit om een ticket te kunnen inschieten, kun je de informatie van de helpdesk inzien. Ook neem je direct contact op.

    uk-icon S
    /04
Iemand spreken die de diepte in kan?
Neem contact op met Nick