Home Cases Black Friday Nederland

Black Friday Nederland

De razend populaire platformen BlackFridayNederland.nl en BlackFridayExpert.be zijn elk jaar dé plek voor koopjesjagers om alle deals op één plek te kunnen vergelijken.

Stakeholders

Consument
Marketeer van BlackFridayNederland
Marketeer van verkooppartners
Doelen

Verkooppartners in staat stellen zelf hun deals te beheren

De benodigde resources om uit te breiden naar een nieuw land met 80% verminderen

Automatische productdata uit een feed gebruiken t.b.v. SEO

Stabiele performance tijdens de +- 4 miljoen bezoekers in de week van Black Friday

De transitie

Situatieschets

Voor
Na
  • Belangrijkste epics

    Front-end pagina's

    Dit zijn de pagina’s die bezoekers te zien krijgen. Van de homepage tot de dealpages.

    uk-icon S
    /06
  • Belangrijkste epics

    Filters

    Hiermee kunnen bezoekers alle deals en winkels filteren. Dit is een belangrijk element dat veel gebruikt wordt.

    uk-icon M
    /06
  • Belangrijkste epics

    Dealbeheer

    In deze veilige omgeving worden deals en winkels beheerd. 

    uk-icon M
    /06
  • Belangrijkste epics

    Superadmin panel

    Hier beheert het team van Black Friday haar Europese platformen, de toegang van verkooppartners en configureert ze feeds.

    uk-icon L
    /06
  • Belangrijkste epics

    Banners

    Hier kunnen verkooppartners volledig zelfstandig beheren welke banners er getoond worden op het platform over hun deals, producten en merk.

    uk-icon L
    /06
  • Belangrijkste epics

    Performance

    In de weken rond Black Friday komen er in totaal ongeveer 4 miljoen bezoekers op het platform. Vaak zijn dit er 10.000 tegelijk.

    uk-icon M
    /06

Webbio heeft zich vol overgave ingezet om een succes te maken van onze nieuwe platformen. Voor aanvang hebben ze duidelijk onze wensen in kaart gebracht en tijdens het proces constructief en strategisch meegedacht. Hierdoor zijn we in staat geweest de juiste keuzes te maken. Als het er op aankomt zijn ze een betrouwbare en dedicated digital partner.

Pablo Druijts
//Eigenaar @ Maddox Media
Iemand spreken die de diepte in kan?
Neem contact op met Nick