Terrasana
TerraSana is een voorloper op het gebied van duurzaam geproduceerd en gezond eten. Haar producten liggen in honderden supermarkten in o.a. Nederland.
Stakeholders
Distributeurs (7 talen)
Consumenten
Productmanagers Terrasana
Doelen
- Consumenten zelfstandig alle informatie laten vinden over producten
- Distributeurs zelfstandig campagnemateriaal laten downloaden
- Productinformatie nog maar op 1 plek bijwerken
- Tijd vrijmaken voor groei in aantal verkooppunten en nieuwe landen
De transitie
Situatieschets
Voor
Na
Belangrijkste epics
01 / 05
Front-end pagina’s
Dit zijn de pagina’s die bezoekers te zien krijgen. Van de homepage tot de productpagina’s.
Epic formaat:
Opbouw van product-single pagina’s
Dynamische data inladen uit het PIM in combinatie met instellingen die in WordPress worden aangegeven
Epic formaat:
Filters
Hiermee kunnen gebruikers elke productlijn pagina filteren
Epic formaat:
SEO
De organische vindbaarheid moet op peil blijven en actief verbeterd worden, ondanks de verschillende bronnen waar de data uit komt.
Epic formaat:
PIM-koppeling
Koppeling en transformatie van het Product Informatie Management (PIM) systeem van TerraSana, zodat producten uit dat systeem op de website getoond kunnen worden.
Epic formaat: