Webbio Logo

Cosun

Al 120 jaar is Royal Cosun met merken als Aviko en Suiker Unie een belangrijke schakel in de Nederlandse voedselvoorziening.

Stakeholders

Medewerker Cosun

Medewerker Service Center

Doelen

  • Drempel flink verlagen voor contact met interne helpdesk
  • Aantal vragen en meldingen van collega’s omhoog
  • Verbeterde timing: meer vragen of rapporteren direct wanneer het relevant is

De transitie

Situatieschets

Voor

Na

Belangrijkste epics

01 / 04

Mobile Development

Door de applicatie als PWA te bouwen heeft hij de look en feel van een mobiele app.

Epic formaat:

Ticket versturen

De gebruikers van de app kunnen een ticket versturen naar het interne support systeem.

Epic formaat:

Authenticatie

Er wordt automatisch geverifieerd dat het ticket van een bevoegd persoon af komt die is ingelogd.

Epic formaat:

Bedrijfsinformatie

Naast de functionaliteit om een ticket te kunnen inschieten, kun je de informatie van de helpdesk inzien. Ook neem je direct contact op.

Epic formaat:

Iemand spreken die de diepte in kan?

Neem contact op met Nick

024 820 02 31
info@webbio.nl

Stuur een mail

info@webbio.nl

Direct bellen

024 820 02 31