Cosun
Al 120 jaar is Royal Cosun met merken als Aviko en Suiker Unie een belangrijke schakel in de Nederlandse voedselvoorziening.
Stakeholders
Medewerker Cosun
Medewerker Service Center
Doelen
- Drempel flink verlagen voor contact met interne helpdesk
- Aantal vragen en meldingen van collega’s omhoog
- Verbeterde timing: meer vragen of rapporteren direct wanneer het relevant is
De transitie
Situatieschets
Voor
Na
Belangrijkste epics
01 / 04
Mobile Development
Door de applicatie als PWA te bouwen heeft hij de look en feel van een mobiele app.
Epic formaat:
Ticket versturen
De gebruikers van de app kunnen een ticket versturen naar het interne support systeem.
Epic formaat:
Authenticatie
Er wordt automatisch geverifieerd dat het ticket van een bevoegd persoon af komt die is ingelogd.
Epic formaat:
Bedrijfsinformatie
Naast de functionaliteit om een ticket te kunnen inschieten, kun je de informatie van de helpdesk inzien. Ook neem je direct contact op.
Epic formaat: