Vijf use cases van een klantportaal
Uiteraard kan een klantportaal ook meerdere use cases combineren.
Je belt ons wanneer je klanten wilt stimuleren om actief samen te werken met jouw organisatie. Niet omdat ze dit moeten, maar omdat ze dat graag willen.
We weten inmiddels dat klanten in ruil voor snelheid, gebruiksgemak en extra mogelijkheden maar al te graag een deel van hun eigen klantbediening overnemen. Ze zijn er namelijk al aan gewend: een zorgnota declareren ze terwijl ze in de trein zitten en een treinkaartje kopen doen ze terwijl ze op de hometrainer zitten.
Organisaties met een intuïtief klantportaal besteden minder tijd aan eenvoudige taken, zien in de data wat hun klanten willen en bieden hun klanten opties die ze nergens anders kunnen krijgen. En dat merk je onderaan de streep.
Uiteraard kan een klantportaal ook meerdere use cases combineren.
Grote kans dat we al eens met een vergelijkbare uitdaging te maken hebben gehad. Klanten zijn veel vaker dan je zou denken bereid om actief te participeren in hun eigen klantbediening.
Leg ons je uitdaging voor en we denken graag met je mee. Lees hier hoe we samenwerken.