Technosoft

Een nieuwe website om een extra business unit te integreren in het moedermerk.
image description

Over Technosoft

Technosoft was een van de eerste softwarebedrijven van Nederland en bestaat inmiddels al 30 jaar. Ze is marktleider met haar rekensoftware voor de bouwsector.

Belangrijkste uitdagingen

  1. Twee activiteiten die voorheen onder een ander merk werden vermarkt komen nu onder het moedermerk Technosoft te hangen. Hoe maken we dit duidelijk op de website?
  2. Voor deze twee ‘nieuwe’ divisies gelden harde conversiedoelstellingen. Dit is minder belangrijk voor de rekensoftware divisie. Daar moeten bezoekers vooral geïnformeerd worden;
  3. Kunnen we op de website al wat vooroordelen ontkrachten die kleven aan het onderwerp nearshoring?

De website

De website heeft 40 modules en is verder:

  • Volledig responsive;
  • Extreem snel door onze unieke manier van werken;
  • Vrijwel onmogelijk te hacken door server-side en on-site maatregelen;
  • Flexibel: de klant kan 99% van de content zelf aanpassen.
  • image description
  • image description

Highlight #1

Om het indrukwekkende track-record van het moedermerk Technosoft beter zichtbaar te maken hebben we een tijdlijn in de footer gemaakt. Hier ziet een bezoeker de mijlpalen uit de Technosoft geschiedenis.

Highlight #2

Betrouwbare software is de factor die de drie divisies van Technosoft verbindt. Het is ook de overeenkomst tussen een heleboel dagelijkse onderwerpen zoals ‘naar je werk rijden’ en ‘prettig wonen’ (bij beide onderwerpen komt namelijk heel veel software kijken). Om het onderwerp software wat menselijker te maken én de betrouwbaarheid te benadrukken hebben we deze module gemaakt op de website.

Highlight #3

Technosoft heeft 4 kantoren in Europa, met alle vier een hele andere uitstraling. Om de uitstraling uniform te houden heeft een van onze designers de kantoren nagetekend in de vorm van een illustratie. Ook zijn de locaties gemarkeerd op een kaart van Europa om de grootsheid van het Technosoft-netwerk te benadrukken.

Brand assets

Op basis van de huisstijl van de klant hebben onze designers allerlei visuele elementen gerealiseerd die de bezoeker helpen bij het herkennen van het merk én het gebruiken van de website.

Midnight Blue
Coral Red
Dark Jungle Green
Gray
Haze
image description
Bekijk hier het resultaat!
Bekijk website

Contact

Geen irritant salespraatje of hyperactief funnel-management. Gewoon ouderwets een vraag stellen en snel antwoord krijgen.

Je kunt ons ook bellen op 024 8200 231

    • Dit móeten we mededelen:
      Wanneer je op versturen drukt ga je akkoord met ons privacy policy.
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.