Poelmann van den Broek Advocaten

de vraag

Poelmann van den Broek Advocaten NV is een landelijk opererend kantoor met een indrukwekkend trackrecord en dito klantportfolio. Ook is PvdB een vooruitstrevend kantoor, in een branche waar vooruitgang niet aan de orde van de dag is. Ze hadden echter geen instrument om online haar vooruitstrevendheid te laten zien aan klanten en daar moest verandering in komen.

Webbio is gevraagd om een écht onderscheidende website te maken die past bij het merk Poelmann van den Broek en haar kantoorfilosofie.

de oplossing

‘Cliënten’ werden 'klanten' en ‘secties’ werden 'servicegebieden'. In de nieuwe Online Merkstrategie staat de klant ook in de communicatie helemaal centraal (in de dienstverlening was dat al zo!). Op basis daarvan zijn we goed gaan nadenken over de gebruikerservaring (UX) van de website. Het resultaat voelt lekker, klikt lekker en ziet er modern uit. Geen enkel ander kantoor heeft een website die hierop lijkt.

We hebben ideeën bedacht om bezoekers die over arbeidsrecht lezen ook kennis te laten maken met de bouwrecht specialiteiten van PvdB. Ook kunnen bezoekers zelf een voorlopig advies genereren om te kijken ‘waar ze staan’ met hun probleem en er is geen gebruik gemaakt van stock photo’s. De beelden zijn écht Poelmann en ademen de sfeer uit van werken met of bij dit kantoor. Ook de plaatsing en het design van knoppen is goed doordacht en aan de achterkant heeft PvdB een aantal tools om in hun commerciële ‘praktijk’ in te zetten. Ten slotte zit er een slimme zoekfunctie in die voor de bezoeker fijn aanvoelt.

Oordeel zelf: https://poelmannvandenbroek.nl

klant aan het woord

Toen we besloten dat er een nieuwe website moest komen in lijn met onze ambities (“de klant centraal”), zijn we met meerdere bureaus in gesprek gegaan. Bij Webbio, die ons pro-actief benaderde, voelden we direct dat men begreep wat we wilden en dat er niet volgens de geijkte paden werd gedacht. Kijkend naar het hele proces tot, en ook na, de live-gang was dat niet anders.

Hierbij mag overigens opgemerkt worden dat we niet de meest makkelijk klant geweest zullen zijn, gezien de kritische houding die ons dagelijks werk nu eenmaal van ons verlangt. We zijn heel enthousiast over het resultaat en krijgen ook veel complimenten van bezoekers van onze site.

Arjan Stuij, directeur @ Poelmann van den Broek

direct iemand spreken?

024 8200 231
BEL DIRECT