Home OOMT

OOMT

De samenvloeiing van 3 platformen tot het vraag en antwoord loket van de mobiliteitsbranche
image description

Over OOMT

OOMT enthousiasmeert ruim 80.000 personen, werkzaam in de mobiliteitsbranche, zich verder te ontwikkelen. Door het samenvoegen van 3 platformen kan OOMT zich in één platform richten op werkgevers, werknemer en het stimuleren van dialoog en conversie. OOMT streeft ernaar hét vragen en antwoorden loket te worden in de mobiliteitsbranche.

 

Belangrijkste uitdagingen

  1. Duidelijke thema’s die aansluiten bij werkgever en werknemer: ontwikkeling, gezondheid en ziekte;
  2. Als hét vragen en antwoord loket van de mobiliteitsbranche moet alle informatie snel, duidelijk en gemakkelijk gevonden kunnen worden;
  3. Het CRM systeem moet communiceren met meerdere externe platformen. Ook dit moet schaalbaar en flexibel zijn richting de toekomst.

Systeem specificaties

  • De website heeft 30 modules en is verder:
    • Heel gemakkelijk in beheer voor OOMT;
    • Volledig responsive;
    • Extreem snel;
    • Vrijwel onmogelijk te hacken door server-side en on-site maatregelen.
  • image description
  • image description

Highlight #1

Met de drie thema’s; ontwikkeling, gezondheid en ziekte, kan er een duidelijk conversiepad worden gemaakt. Het gebruik van iconen biedt zet per thema kracht bij.

Highlight #2

Door slim gebruik te maken van een kleuren kan de bezoeker het thema snel herkennen.

Highlight #3

Door het inzetten van de Elastic Search zoekmachine is het mogelijk gebruik te maken van de meest gezochte onderwerpen, evenals een uitgebreid filtermenu. De zoekfunctie is site breed ingezet. Alle thema- en informatiepagina’s zijn daardoor razendsnel te vinden.

Brand assets

Op basis van de huisstijl van de klant hebben onze designers allerlei visuele elementen gerealiseerd die de bezoeker helpen bij het herkennen van het merk én het gebruiken van de website.

Portica Yellow
Purple Rain
Blue Coral
Green Fields
Orange Citrus
Snow White
Black
Grainsboro
image description

Contact

Geen irritant salespraatje of hyperactief funnel-management. Gewoon ouderwets een vraag stellen en snel antwoord krijgen.

Je kunt ons ook bellen op 024 8200 231

    • Dit móeten we mededelen:
      Wanneer je op versturen drukt ga je akkoord met ons privacy policy.
    • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.